تماس با ماصفحه اصلی
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد
   
    • بخشهای خبری
    •  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 30
      کد: 211995
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      حذف گردش کاغذی در ارائه خدمات کارمندی شهرداری مشهد؛

      سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان توسعه می‌یابد

      پیاده‌سازی و بهره‌برداری از سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان شهرداری مشهد که با هدف تسهیل ارائه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته است، توسعه می‌یابد.

      سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان توسعه می‌یابد

      به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان شهرداری مشهد در گام نخست از آبان‌ماه سال جاری، مناطق و ستاد شهرداری مرکز را پوشش داده و طی چهار ماه گذشته بیش از 500 بیمه‌نامه از این طریق صادر شده است. با گسترش این سیستم، امکان استفاده از آن از طریق میز کار یکپارچه برای کارکنان سازمان‌های تابعه شهرداری مشهد نیز در دسترس قرار می‌گیرد که این فرایند هم‌اکنون آغاز شده است.

      بنا به این گزارش، فرایند امور در سیستم مذکور به گونه‌ای تعریف شده که در هیچ‌یک از مراحل کار، نیاز به مکاتبه و یا پیگیری حضوری نبوده و حتی بیمه‌نامه صادر شده نیز از طریق سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان برای فرد ارسال می‌شود. این امر ضمن کاهش قابل توجه گردش کاغذی در امور اداری، در شرایط خاص فعلی که شاهد گسترش اپیدمی کرونا هستیم، اهمیت ویژه‌ای دارد.

      فرایند درخواست انواع بیمه‌ها توسط کارکنان، پیش از این به صورت دستی انجام می‌شد و علاوه بر نیاز به طی فرایند مربوطه در قالب انجام مکاتبات و پیگیری حضوری، زمان‌بر بوده و روند کار را با کندی مواجه می‌کرد. با پیاده‌سازی سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان، درخواست بیمه در سامانه ثبت شده، مدارک لازم از همین طریق بارگذاری می‌شود و پیگیری‌های لازم نیز تماما به صورت سیستمی صورت می‌گیرد.

      امکان درخواست تقسیط حق بیمه نیز از طریق این سامانه وجود دارد که پس از بررسی به شرکت بیمه مربوطه ارجاع می‌شود. همچنین در روش جدید دیگر نیازی به ارائه چک برای تقسیط حق بیمه نبوده و فرایند کسر از حقوق به صورت سیستمی انجام می‌شود.

      از دیگر قابلیت‌های سیستم بیمه در سامانه جامع رفاه و سلامت کارکنان، می‌توان به امکان اضافه شدن چند شرکت بیمه و انتخاب بیمه مورد نظر از بین آنها اشاره کرد. همچنین در صورت وجود نقص مدارک، اعلام نقائص مربوطه و ارسال مدارک تکمیلی نیز از طریق همین سیستم صورت می‌گیرد و روند طی‌شده نیز به صورت لحظه‌ای از طریق سامانه قابل مشاهده و پیگیری است. بهره‌برداری از این سیستم، کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست‌های بیمه را در پی خواهد داشت.

       

      تعداد بازدید: 30
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
مجموع بازدیدها : 6,963,812
تعداد بازدید امروز : 101
تعداد بازدید دیروز : 803
آخرین به روزرسانی : 13:18  1400/01/22
آدرس :

بلوار معلم- نبش معلم یک

تلفن :05131296464
فاکس :05136090502
رایانامه :fava@mashhad.ir
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد انجام میگردد