تماس با ماصفحه اصلی
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد
   
    • بخشهای خبری
    •  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 59
      کد: 180503
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
      به منظور پشتیبانی دقیق از سامانه‌ها و سیستم‌های کاربردی شهرداری مشهد صورت می‌گیرد

      پاسخگویی ماهانه به بیش از 3 هزار تماس در سامانه 1513

      مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از پاسخگویی به بیش از 3هزار درخواست و سؤال مطرح‌شده در تیرماه 98 از سوی کارشناسان فنی سامانه پاسخگویی 1513 خبرداد.
      پاسخگویی ماهانه به بیش از 3 هزار تماس در سامانه 1513

      به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری مشهد، «محمدجواد رجائیان» با اشاره به خدمات‌رسانی و پشتیبانی از سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای پایه و کاربردی شهرداری مشهد به عنوان مهمترین هدف راه‌اندازی سامانه تلفن 1513 گفت: با توجه به افزایش تعداد سرویس‌ها، درگاه‌های الکترونیکی و همچنین سامانه‌های نرم‌افزاری در مجموعه شهرداری مشهد، پشتیبانی از آن‌ها و تعامل متقابل با کاربران دریافت‌کننده خدمات الکترونیک به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیریتی سازمان فاوا مطرح شده است؛ به نحوی که علاوه بر راه‌اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی 1513 با چهار خط مجزا، سایت مدیریت و پشتیبانی امداد سمپا به آدرس اینترنتی Sampa.mashhad.ir نیز فعال بوده و کارشناسان فنی سازمان همواره پاسخگوی سئوالات کاربران می‌باشند.
      وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزش‌های هر سامانه نرم‌افزاری در بلندمدت و در طی پشتیبانی‌های مداوم فنی و دوره‌ای نمایان می‌شود، اظهارداشت: تمامی کاربران فعال در سامانه‌ها و سیستم‌های کاربردی در مجموعه‌های مختلف مدیریتی شهرداری مشهد قادر خواهند بود در صورت نیاز به پشتیبانی نرم‌افزاری و فنی، از طریق این سامانه، با انتخاب حوزه مورد نیاز خود بهطور مستقیم با اپراتورهای فنی و پشتیبانی بخش‌های شهرسازی و اتوماسیون اداری و مالی متصل شده و پاسخ لازم را دریافت کنند. تمامی درخواست‌های کاربران هم‌زمان در سامانه مزبور ثبت شده و امکان ردگیری توسط متقاضی نیز وجود دارد.
      رجائیان همچنین درخصوص آمارهای پاسخگویی کارشناسان فنی سامانه تلفنی 1513 گفت: پاسخگویی به سئوالات کاربران توسط چهار خط تلفن1513 انجام می‌شود؛ به نحوی که طی تیرماه 98 تعداد 3312 تماس دریافتی به طور کامل پاسخگویی شده است.
      وی همچنین درخصوص مهم‌ترین موضوعات پاسخگویی شده، اظهارداشت: در بخش لینک و زیرساخت 245 مورد، در بخش شهرسازی و موضوعات مربوط به گردش کار، کار با فرم‌های الکترونیکی و مراحل آن، سامانه حفاری، نحوه گزارشات سیستم شهرسازی و ... تعداد 2083 مورد، در بخش کارت شهروندی با موضوعاتی مانند ثبت‌نام ایثارگری، پذیرش شارژ من‌کارت و غیره تعداد 184 مورد و در بخش نرم‌افزارها و سامانه‌های شهروندی و شهروندسپاری با موضوعات شناسه شهروندی، فیش حقوقی، سامانه تأمینکنندگان، سامانه مناقصات و مزایدات، استعلام اداری، گواهی انتقال آپارتمان و غیره تعداد 800 مورد و در بخش سؤالات مربوط به سامانه ارتباطات مردمی 137 نیز 213 مورد پاسخگویی انجام شده است.
      مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت صحیح و اصولی کلیه مخاطبان سامانه با همکاران سامانه تلفنی 1513 گفت: این سازمان با تلاش در ارائه تصویری مطلوب از پشتیبانی فنی سامانه‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی شهرداری و ایجاد تعاملی مؤثر همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات همکاران در تمامی مدیریت‌ها، مناطق و سازمان‌های شهرداری به منظور ارائه هرچه بهترخدمات می‌باشد.
       

      تعداد بازدید: 59
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
مجموع بازدیدها : 6,199,914
تعداد بازدید امروز : 1,545
تعداد بازدید دیروز : 2,287
آخرین به روزرسانی : 12:43  1398/06/24
آدرس :

بلوار معلم- نبش معلم یک

تلفن :05131296410
فاکس :05136090502
رایانامه :fava@mashhad.ir
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری مشهد می باشد.
تامین و به روزرسانی محتوای این سایت توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد انجام میگردد